Projekt PPZ

„PROGRAM PRAKTYK ZAWODOWYCH W PAŃSTWOWYCH WYŻSZYCH SZKOŁACH ZAWODOWYCH”
-II NABÓR



Zasady wypełnienia wniosków o zwrot kosztów

Wnioski o zwrot kosztów prosimy uzupełniać komputerowo (wersja edytowalna!) Wszystkie dokumenty wymagane w projekcie dostępne są poniżej w wersji edytowalnej. Na dokumentach prosimy o wpisywanie adresu zameldowania, który podali Państwo w umowie.

Zwrot kosztów następuje „z dołu”, tzn. jeżeli chcemy uzyskać zwrot kosztu najmu za miesiąc lipiec, należy to uwzględnić dopiero we wniosku składanym po zakończeniu tego miesiąca, czyli w sierpniu. We wniosku należy podać okres za jaki starają się Państwo o zwrot kosztów najmu lub biletu miesięcznego w rubryce „Wykaz poniesionych kosztów”.

Aby uzyskać zwrot kosztów najmu mieszkania (pokoju) należy dołączyć do wniosku o zwrot kosztów następujące dokumenty:

  1. ksero umowy najmu lokalu mieszkalnego (oryginał do wglądu),
  2. wyliczenie zwrotu za koszt najmu,
  3. dowód przelewu na konto wynajmującego,
  4. ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.

Sposób wyliczenia zwrotu kosztu najmu – przykład:

  • okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów najmu to od 1 lipca do 31 lipca,
  • w umowie najmu mieszkania (pokoju) opłata za najem wynosi 350 zł miesięcznie,
  • liczba dni w miesiącu lipcu: 31 dni,
  • student w podanym okresie odbył 20 dni na praktyki (wg listy obecności),
  • 350 zł : 31 dni = 11,30 zł/dzień,
  • 20 dni praktyki x 11,30 zł = 226 zł,
  • czyli kwota podlegająca zwrotowi to 226 zł.

Ważne: Może się zdarzyć, iż w umowie najmu lokalu mieszkalnego jako najemcy są wymienione dwie osoby (lub więcej osób) i podana jest kwota najmu dla dwóch osób (lub więcej). Należy w takiej sytuacji we wniosku o zwrot kosztów dodatkowych w rubryce „Krótkie uzasadnienie dodatkowych kosztów poniesionych podczas odbywania praktyki” szczegółowo uzasadnić, dlaczego ubiegają się Państwo o zwrot kwoty innej niż kwota podana w umowie najmu, np.;

  • w umowie najmu widnieją dwie osoby jako najemcy;
  • kwota najmu w umowie to 700 zł na dwie osoby miesięcznie, czyli 350 zł / osobę;
  • we wniosku wnioskujemy o zwrot 350 zł;
  • w rubryce „Krótkie uzasadnienie……” wpisujemy szczegółowo na jakiej podstawie wyliczyliśmy kwotę 350 zł.

Należy także zwrócić uwagę na to, aby w potwierdzeniach wykonania przelewu jako ODBIORCA widniało imię i nazwisko (lub nazwa) wynajmującego, który jest wymieniony w umowie najmu lokalu mieszkalnego.  

Aby uzyskać zwrot za bilet miesięczny należy dołączyć do wniosku następujące dokumenty:

  1. fakturę za bilet miesięczny wystawioną na imię i nazwisko studenta-praktykanta lub bilet imienny;
  2. wyliczenie zwrotu za zakup biletu miesięcznego;
  3. ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.

Sposób wyliczenia zwrotu za bilet miesięczny – przykład:

  • okres obowiązywania biletu miesięcznego: od 1 lipca do 31 lipca br.;
  • liczba dni kalendarzowych w okresie obowiązywania biletu: 31 dni;
  • cena biletu: 35 zł;
  • student w okresie ważności biletu odbył 20 dni praktyki (wg listy obecności);
  • 35 zł : 31 dni = 1,1 zł;
  • 20 dni praktyki x 1,1 zł = 22 zł;
  • kwota podlegająca zwrotowi to 22 zł.

Jeżeli student-praktykant dojeżdża na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu, by rozliczyć się w ramach zwrotu dodatkowych kosztów musi dołączyć do wniosku następujące dokumenty:

  1. zaświadczenie przewoźnika o cenie biletu miesięcznego (wzór zaświadczenia w wersji edytowalnej, można ewentualnie modyfikować);
  2. oświadczenie o dojeździe na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu;
  3. wyliczenie zwrotu za bilet miesięczny (SPOSÓB WYLICZENIA PODANY WYŻEJ);
  4. ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.

Wzory dokumentów:

Regulamin pilotażowej praktyki zawodowej dla kierunków: Administracja Publiczna, Ekonomia, Elektronika i Telekomunikacja, Elektrotechnika, Informatyka, Inżynieria Materiałowa, Ochrona Środowiska, Pielęgniarstwo.

Załączniki do ww. regulaminu:

  • zał.nr 1 – Arkusz pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
  • zał.nr 2 – Karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej (Lista obecności studenta na praktyce), .doc.pdf
  • zał. nr 3 – Szczegółowy program pilotażowej praktyki zawodowej (wzór), .doc.pdf
  • zał. nr 4 – Szczegółowy harmonogram pilotażowej praktyki zawodowej, .doc.pdf
  • zał. nr 5 – Dziennik praktyki zawodowej, .doc.pdf
  • zał. nr 6 – Sprawozdanie praktykanta z pilotażowej praktyki zawodowej, .doc.pdf
  • zał. nr 7 – Protokół zaliczenia pilotażowej praktyki zawodowej, .doc.pdf
  • zał. nr 8 – Sposób wystawiania ocen podczas trwania i zaliczania pilotażowych praktyk zawodowych, .doc.pdf 

Zasady zwrotu kosztów w ramach programu PZ

Ww. załączniki (wnioski o zwrot kosztów wraz z podaniem numeru konta bankowego) należy składać w Biurze Karier, Projektów i Współpracy, budynek C, p. 300e w godz.8:00-16:00 (od poniedziałku do piątku).

W podane poniżej dni Biuro Karier, Projektów i Współpracy będzie czynne dla Studentów do godz. 18:00:

  • 21, 24 i 25 lipca,
  • 23, 24 i 25 sierpnia,
  • 22, 25 i 26 września,
  • 23, 24 i 25 października,
  • 22, 23 i 24 listopada,
  • 20, 21 i 22 grudnia. 

Regulamin wypłacania stypendiów Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie uczestniczącym w projekcie

Wypełnione załączniki do regulaminu wypłacania stypendiów należy składać w Dziale Pomocy Materialnej, budynek A, p. 030 w godz. 9:00-14:00 (od poniedziałku do piątku).

 Umowa ze studentem (wzór),

Wymagania dotyczące PPZ / Przewodnik MNiSW

Koniec naboru Podmiotów/Pracodawców przyjmujących na praktyki zawodowe

Dnia 27 czerwca 2017 roku zakończył się nabór Podmiotów/Pracodawców przyjmujących studentów na praktyki zawodowe w ramach projektu „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”. Przedstawiamy listę firm, które zgłosiły chęć udziału w projekcie wraz z liczbą miejsc na praktykę ze wskazaniem kierunków:

  1. Arabeska Centrum Artystyczno- Hobbystyczne Elżbieta Czas (ekonomia – 1 osoba),
  2. Becker Farby Przemysłowe Sp. z o.o. (elektrotechnika – 1 osoba, ekonomia – 2 osoby, inżynieria materiałowa – 4 osoby, ochrona środowiska – 1 osoba),
  3. Centermed Sp. z o.o. (informatyka – 3 osoby),
  4. Centrum Medyczna „Kol-Med” SPZOZ w Tarnowie (pielęgniarstwo – 15 osób),
  5. Chempak Marek Więckowski (ekonomia – 1 osoba),
  6. Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. (elektronika i telekomunikacja, informatyka – 4 osoby),
  7. elPLC Sp. z o.o. (elektrotechnika – 2 osoby, iżynieria materiałowa – 1 osoba),
  8. F.H.P.U. Tek-Pak Czesław Strzesak (administracja lub ekonomia – 1 osoba),
  9. F.U.H.P. Elektroinstal Antoni Turek (elektrotechnika – 3 osoby),
  10. F.U.H.P. Elsbud Mirosław Sępek (elektrotechnika – 3 osoby),
  11. Fundacja Ekologiczna „Czysta Wisłoka” (ochrona środowiska – 2 osoby),
  12. Gate-Software Sp. z o.o. (administracja – 1 osoba, ekonomia – 1 osoba, elektrotechnika – 1 osoba, elektronika i telekomunikacja – 1 osoba, informatyka – 4 osoby),
  13. Getso.pl Sp. z o.o. (informatyka – 1 osoba),
  14. Go Erp Sp. z o.o. (informatyka – 1 osoba),
  15. Grupa Azoty Centrum Badań i Analiz (inżynieria materiałowa – 2 osoby, ochrona środowiska – 2 osoby),
  16. Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o.o. (ochrona środowiska – 1 osoba),
  17. Kancelaria Adwokacka adw. Maciej Dopart (administracja publiczna – 1 osoba),
  18. Kancelaria Adwokacka adw. Sebastian Strzesak (administracja – 1 osoba),
  19. Kancelaria Adwokacka Hubert Znamirowski (administracja – 1 osoba),
  20. Kancelaria Podatkowa Profit Katarzyna Chodur (ekonomia – 1 osoba),
  21. Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Tarnowie Katarzyna Molenda-Skowera (administracja publiczna – 1 osoba),
  22. ITC Bernard Łabno (informatyka – 4 osoby),
  23. MGGP S.A. (ekonomia – 1 osoba),
  24. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. (ekonomia – 1 osoba, ochrona środowiska – 2 osoby),
  25. MN Labs Janicki, NIesłuchowski, Sonic s.c. (informatyka – 1 osoba),
  26. Nieruchomości Beata Mądel (ekonomia – 2 osoby),
  27. NoGravity Sp. z o.o. (informatyka – 2 osoby),
  28. Omega-electric Mróz, Bibro s.j. (elektrotechnika – 2 osoby),
  29. Pracownia Rachunkowo-Księgowa Renata Stawarska (ekonomia – 1 osoba),
  30. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie (ochrona środowiska – 2 osoby),
  31. Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie (pielęgniarstwo – 36 osób),
  32. Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie (pielęgniarstwo – 55 osób),
  33. Tarnowskie Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego (ekonomia – 1 osoba),
  34. Tauron Dystrybucja S.A. odzdział w Tarnowie (elektrotechnika – 1 osoba),
  35. Urząd Gminy Pleśna (ochrona środowiska, administracja, informatyka – 3 osoby),
  36. Urząd Gminy Wierzchosławice (ochrona środowiska – 2 osoby),
  37. WEBimpuls Sp. z o.o. (informatyka – 2 osoby),
  38. Wodociągi Dębickie Sp. z o.o. (ochrona środowiska – 1 osoba),
  39. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie, Delegatura w Tarnowie (ochrona srodowiska – 5 osób),
  40. Zakłady Mechanoiczne Tarnów S.A. (elektronika i telekomunikacja – 1 osoba),
  41. Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego (ochrona środowiska – 5 osób).

Zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne

Zapraszamy studentów do II etapu rekrutacji czyli na rozmowy kwalifikacyjne do Programu Płatnych Praktyk Zawodowych – II nabór. Terminy rozmów dla poszczególnych kierunków odbędą się:

  • 22 czerwca 2017 od  8:15 do 13:00 dla studentów Ochrony środowiska
  • 23 czerwca 2017 dla studentów Pielęgniarstwa

od 14:00 do 19:00 – I komisja

od 14:00 do 20:00 – II komisja

  • 24 czerwca 2017 dla studentów Pielęgniarstwa 

od 9:00 do 13.00  – I komisja

od 8:15 do 15:45 – II komisja

  • 26 czerwca 2017 dla studentów Administracji i Ekonomii

od 8:30 do 11:15 – Administracja

od 8:30 do 12:15 – Ekonomia

  • 27 czerwca 2017 dla studentów Elektrotechniki, Elektroniki i Telekomunikacji, Informatyki i Inżynierii Materiałowej

od 8:30 do 11:15 – Informatyka

od 8:30 do 10:00 – Inżynieria Materiałowa

od 10:30 do 12:15 – Elektrotechnika oraz Elektronika i Telekomunikacja

O szczegółach poinformujemy mailowo i telefonicznie bezpośrednio zainteresowanych. Rozmowy zostaną przeprowadzone w budynku C, pok. 300b lub 300c.

 

Uwaga! Przedłużona rekrutacja!

Rekrutacja do projektu płatnych praktyk zawodowych dla kierunków: Elektronika i telekomunikacja, Informatyka oraz Inżynieria materiałowa została przedłużona do dnia 23 czerwca 2017 r. do godz. 15:00. Zapraszamy!

REKRUTACJA studentów

do płatnego Programu praktyk zawodowych dla studentów następujących kierunków kształcenia: administracja publiczna (II rok), ekonomia (II rok), elektrotechnika (II rok), elektronika i telekomunikacja (II rok), informatyka (II rok), inżynieria materiałowa (II rok), ochrona środowiska (II i III rok), pielęgniarstwo (II i III rok) trwa do 20 czerwca 2017 r.

Po raz drugi zapraszamy do udziału w programie 6-miesięcznych płatnych praktyk zawodowych (stypendium 10 000 zł) współfinansowanym ze środków Funduszy Unijnych. Program gwarantuje wsparcie ze strony opiekuna uczelni i firmy w czasie odbywania praktyki. Student sam wybiera miejsce, gdzie chciałby odbyć praktykę.  

Celem tego projektu jest nabycie przez studenta nowych lub pogłębienie już posiadanych umiejętności, wiedzy i zachowań niezbędnych podczas wykonywania zawodu w branży ściśle związanej z kierunkiem kształcenia oraz stworzenie przydatnej sieci kontaktów zawodowych.

Chętnych do wzięcia udziału w II naborze do projektu zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem rekrutacji i uzupełnienia Kwestionariusza dla studenta. Kwestionariusz należy złożyć osobiście w Biurze Karier, Projektów i Współpracy, budynek C, pokój 300e (III piętro) w godz. 8:00-16:00.

 

NABÓR Podmiotów/Pracodawców PRZYJMUJĄCYCH na praktyki zawodowe

Do 27 czerwca 2017 trwa NABÓR Podmiotów/Pracodawców, którzy zdecydują się na przyjęcie studentów PWSZ w Tarnowie na półroczne, płatne praktyki zawodowe w ramach Programu praktyk zawodowych realizowanego w ww. projekcie pilotażowym.

Zachęcamy do zapoznania się z Ogłoszeniem o naborze i Regulaminem naboru oraz do złożenia Formularza zgłoszeniowego (wersja .doc, wersja .pdf).

ZAPRASZAMY do współpracy i współrealizacji tego projektu.

 

Trwa rekrutacja na uczelnianych opiekunów praktyk

Wszystkich nauczycieli akademickich oraz pracowników naukowo-technicznych zainteresowanych udziałem w ww. projekcie, zapraszamy do zapoznania się z Ogłoszeniem, Regulaminem i do złożenia Formularza zgłoszeniowego (wersja .doc, wersja .pdf).

Zgłoszenia przyjmowane są do 27 czerwca 2017 roku.

 

     „PROGRAM PRAKTYK ZAWODOWYCH W PAŃSTWOWYCH WYŻSZYCH SZKOŁACH ZAWODOWYCH”
-I NABÓR



Zasady wypełnienia wniosków o zwrot kosztów

Wnioski o zwrot kosztów prosimy uzupełniać komputerowo (wersja edytowalna)! Wszystkie dokumenty wymagane w projekcie dostępne są poniżej w wersji edytowalnej. Na dokumentach prosimy o wpisywanie adresu zameldowania, który podali Państwo w umowie.

Zwrot kosztów następuje „z dołu”, tzn. jeżeli chcemy uzyskać zwrot kosztu najmu za miesiąc lipiec, należy to uwzględnić dopiero we wniosku składanym po zakończeniu tego miesiąca, czyli w sierpniu. We wniosku należy podać okres za jaki starają się Państwo o zwrot kosztów najmu lub biletu miesięcznego w rubryce „Wykaz poniesionych kosztów”.

Aby uzyskać zwrot kosztów najmu mieszkania (pokoju) należy dołączyć do wniosku o zwrot kosztów następujące dokumenty;

  1. ksero umowy najmu lokalu mieszkalnego (oryginał do wglądu);
  2. wyliczenie zwrotu za koszt najmu;
  3. dowód przelewu na konto wynajmującego;
  4. ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.

Sposób wyliczenia zwrotu kosztu najmu – przykład:

  • okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów najmu to od 1 lipca do 31 lipca;
  • w umowie najmu mieszkania (pokoju) opłata za najem wynosi 350 zł miesięcznie;
  • liczba dni w miesiącu lipcu: 31 dni;
  • student w podanym okresie odbył 20 dni na praktyki (wg listy obecności);
  • 350 zł : 31 dni = 11,30 zł/dzień;
  • 20 dni praktyki x 11,30 zł = 226 zł;
  • czyli kwota podlegająca zwrotowi to 226 zł.

Ważne: Może się zdarzyć, iż w umowie najmu lokalu mieszkalnego jako najemcy są wymienione dwie osoby (lub więcej osób) i podana jest kwota najmu dla dwóch osób (lub więcej). Należy w takiej sytuacji we wniosku o zwrot kosztów dodatkowych w rubryce „Krótkie uzasadnienie dodatkowych kosztów poniesionych podczas odbywania praktyki” szczegółowo uzasadnić, dlaczego ubiegają się Państwo o zwrot kwoty innej niż kwota podana w umowie najmu, np.;

  • w umowie najmu widnieją dwie osoby jako najemcy;
  • kwota najmu w umowie to 700 zł na dwie osoby miesięcznie, czyli 350 zł / osobę;
  • we wniosku wnioskujemy o zwrot 350 zł;
  • w rubryce „Krótkie uzasadnienie……” wpisujemy szczegółowo na jakiej podstawie wyliczyliśmy kwotę 350 zł.

Należy także zwrócić uwagę na to, aby w potwierdzeniach wykonania przelewu jako ODBIORCA widniało imię i nazwisko (lub nazwa) wynajmującego, który jest wymieniony w umowie najmu lokalu mieszkalnego.  

Aby uzyskać zwrot za bilet miesięczny należy dołączyć do wniosku następujące dokumenty:

  1. fakturę za bilet miesięczny wystawioną na imię i nazwisko studenta-praktykanta lub bilet imienny;
  2. wyliczenie zwrotu za zakup biletu miesięcznego;
  3. ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.

Sposób wyliczenia zwrotu za bilet miesięczny – przykład:

  • okres obowiązywania biletu miesięcznego: od 1 lipca do 31 lipca br.;
  • liczba dni kalendarzowych w okresie obowiązywania biletu: 31 dni;
  • cena biletu: 35 zł;
  • student w okresie ważności biletu odbył 20 dni praktyki (wg listy obecności);
  • 35 zł : 31 dni = 1,1 zł;
  • 20 dni praktyki x 1,1 zł = 22 zł;
  • kwota podlegająca zwrotowi to 22 zł.

Jeżeli student-praktykant dojeżdża na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu, by rozliczyć się w ramach zwrotu dodatkowych kosztów musi dołączyć do wniosku następujące dokumenty:

  1. zaświadczenie przewoźnika o cenie biletu miesięcznego (wzór zaświadczenia w wersji edytowalnej, można ewentualnie modyfikować);
  2. oświadczenie o dojeździe na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu;
  3. wyliczenie zwrotu za bilet miesięczny (SPOSÓB WYLICZENIA PODANY WYŻEJ);
  4. ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.

Dokumenty dla Studentów do pobrania:

Regulamin pilotażowej praktyki zawodowej na kierunku studiów:

Załączniki do ww.regulaminów pilotażowej praktyki zawodowej:

  • zał.nr 1 – Arkusz pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
  • zał.nr 2 – Karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej (Lista obecności studenta na praktyce), .doc, .pdf
  • zał. nr 3 – Szczegółowy program pilotazowej praktyki zawodowej (wzór), .doc, .pdf
  • zał. nr 4 – Szczegółowy harmonogram pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
  • zał. nr 5 – Dziennik praktyki zawodowej, .doc, .pdf
  • zał. nr 6 – Sprawozdanie praktykanta z pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
  • zał. nr 7 – Protokół zaliczenia pilotażowe praktyki zawodowej, .doc, .pdf
  • zał. nr 8 – Sposób wystawiania ocen podczas trwania i zaliczania pilotażowych praktyk zawodowych, .doc, .pdf      

 Zasady zwrotu kosztów w ramach Programu PZ:

Regulamin wypłacania stypendiów:

Wzory dokumentów:

 

 


 

Firmy zakwalifikowane do projektu

Poniżej prezentujemy listę firm, które wezmą udział w projekcie „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”, I nabór . O miejscu swojej praktyki decydował student w porozumieniu z opiekunem praktyk z ramienia uczelni oraz w konsultacji  z wybraną  firmą oferującą miejsce na praktykę.

1. Alctonnect Sp. z o.o.

2. Beker Farby Przemysłowe Sp. z o.o.

3. elPLC SP. z o.o.

4. Grupa Azoty Automatyka Sp. z o.o.

5. Grupa Azoty S.A.

6. Grupa My Network Polska Sp. z o.o. (MN Labs)

7. INSPE-PROJEKT Sp. z o. o.

8. ITC Bernard Łabno

9. MGGP S.A.

10. Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A.

Dziękujemy wszystkim firmom,  za wzięcie udziału w rekrutacji do projektu.  

Pragniemy poinformować, iż nasza uczelnia złożyła kolejną ofertę do II naboru programu  praktyk zawodowych. W przypadku zatwierdzenia naszej oferty  przez MNiSW będziemy uruchamiać drugą rekrutację; o szczegółach będziemy Państwa na bieżąco informować.


28  kwietnia 2017 r. zakończył się nabór Podmiotów/Pracodawców przyjmujących studentów na praktyki zawodowe w ramach pilotażowego  projektu  „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”.

Poniżej znajduje  się lista firm, które zgłosiły chęć udziału w projekcie wraz z oferowaną liczbą miejsc  na praktykę    i ze wskazaniem studentów  z określonych kierunków kształcenia.  

  1. Alconnect Sp. o.o. (informatyka – 4 osoby)
  2. Becker Farby Przemysłowe Sp. z o. o. (inżynieria materiałowa – 3 os., elektrotechnika – 1 os.)
  3. CenterMed Sp. z o.o. (elektronika i telekomunikacja – 2 os., informatyka – 2 os.)
  4. Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. ( informatyka – 4 os.)
  5. elPLC Sp. z o.o. (Programista PLC – 2 os., Programista PC – 2 os., Elektryk – Automatyk 2 os., Konstruktor CAD – 2 os.)
  6. Gate-SoftWare Sp. z o.o. (informatyka, elektrotechnika, elektronika i telekomunikacja – 6 os.)
  7. Getso.pl Sp. z o.o. (informatyka – 1 os.)
  8. GO ERP Sp. z o.o. (informatyka – 2 os.)
  9. Grupa Azoty Automatyka Sp. z o.o. (elektrotechnika – 3 os. )
  10. Grupa Azoty S.A. (inżynieria materiałowa – 5 os.)
  11. Grupa My Network Polska Sp. z o. o. (MN Labs) (informatyka – 3 os.)
  12. INSPE-PROJEKT Sp. z o.o. (elektronika i telekomunikacja, informatyka – 1 os.)
  13. ITC Bernard Łabno (informatyka – 8 os.)
  14. Kamsoft S.A. (informatyka – 3 os.)
  15. MGGP S.A. (informatyka – 2 os.)
  16. NoGravity Sp. z o.o. (informatyka – 2 os.)
  17. Stowarzyszenie Medycyna Polska (elektronika i telekomunikacja – 2 os., informatyka – 2 os.)
  18. WEBimpuls Sp. z o.o. (informatyka – 2 os.)
  19. Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A. (elektronika i telekomunikacja 2 os., informatyka – 2 os., inżynieria materiałowa – 1 os.)

15 maja 2017 zostanie ogłoszona lista firm, w których studenci odbędą praktyki w ramach niniejszego projektu. O miejscu praktyki ostatecznie zdecyduje student w porozumieniu z opiekunem praktyki z ramienia uczelni oraz firmą oferującą miejsce na praktykę. Każda propozycja firmy zostanie dokładnie przeanalizowana w kontekście jak najlepszego „dopasowania” kandydata na praktykę i jego możliwości do propozycji  firmy.


Nabór Podmiotów/Pracodawców  przyjmujących                  na praktyki zawodowe

W dniach 30 marca 2017 – 28 kwietnia 2017 trwa NABÓR Podmiotów/Pracodawców, którzy zdecydują się na przyjęcie studentów z Instytutu Politechnicznego PWSZ w Tarnowie na półroczne, płatne praktyki zawodowe w ramach Programu praktyk zawodowych realizowanego w  ww. projekcie pilotażowym.

Zachęcamy do zapoznania się z Ogłoszeniem i Regulaminem naboru oraz do złożenia Formularza zgłoszeniowego.

ZAPRASZAMY do współpracy i współrealizacji tego projektu.


Rekrutacja na Uczelnianych opiekunów praktyk zawodowych.

Wszystkich nauczycieli akademickich oraz pracowników naukowo-technicznych zainteresowanych udziałem w pilotażowym projekcie zapraszamy do zapoznania się z Ogłoszeniem i Regulaminem.  Zainteresowanych prosimy o złożenie Formularza zgłoszeniowego.

Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od 30 marca 2017 do 28 kwietnia 2017.

 


Zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne

I etap rekrutacji studentów do płatnego programu praktyk zawodowych został zakończony.

Terminy rozmów dla poszczególnych kierunków odbędą się:

31 marca 2017, godz. 9:00 – 11:30 dla studentów Inżynierii Materiałowej

03 kwietnia 2017, godz. 8:30 – 14:00 dla studentów Informatyki

03 kwietnia 2017, godz. 14:30 – 16:30 dla studentów Elektrotechniki

04 kwietnia 2017, godz.8:30 – 10:30 dla studentów Elektroniki i Telekomunikacji

O szczegółach poinformujemy mailowo i telefonicznie bezpośrednio zainteresowanych.

Rozmowy zostaną przeprowadzone w budynku C, pok. 300 b.

Zapraszamy!


Uwaga Studencie!

Rekrutacja do płatnego projektu praktyk zawodowych została przedłużona do 29.03.2017 r.                                (środa) do godz. 16:00.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem. Kwestionariusz zgłoszeniowy należy złożyć w Biurze Karier, Projektów i Współpracy w bud. C p. 300e, w godz. od 8 do 16:00.


Szanowny Studencie,

zapraszamy Cię do wzięcia udziału w pilotażowym projekcie pt. „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych” współfinansowanym ze środków Funduszy Unijnych. Celem tego projektu jest nabycie przez studenta nowych lub pogłębienie już posiadanych umiejętności, wiedzy i zachowań niezbędnych podczas wykonywania zawodu w branży ściśle związanej z kierunkiem kształcenia oraz stworzenie przydatnej sieci kontaktów zawodowych.

Pilotażowy program praktyk to 6-miesięczna płatna praktyka zawodowa, stypendium dla każdego praktykanta w wysokości do 10 000 zł, a także wsparcie dla praktykanta ze strony opiekuna uczelni i firmy. Oferta skierowana jest do studentów trzeciego roku studiów wszystkich kierunków prowadzonych w Instytucie Politechnicznym w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie.

Rekrutacja dla studentów trwa od 15 do 24 marca 2017 roku. Chętnych do udziału w projekcie zapraszamy do zapoznania się z regulaminem rekrutacji uczestników i wypełnienia kwestionariusza. Wypełniony kwestionariusz należy złożyć osobiście w Biurze Karier, Projektów i Współpracy, budynek C, p. 300e (III piętro), w godz. 8:00-16:00, lub przesłać drogą elektroniczną na adres bkip@pwsztar.edu.pl.

Rozmowa kwalifikacyjna (dla studentów, którzy dostarczyli wypełnione kwestionariusze w wyznaczonym terminie) zostanie przeprowadzona w dniach 29-31 marca 2017 r.

Zaproponuj gdzie chciałbyś odbyć praktyki i nabyć nowe umiejętności zawodowe, nie zwlekaj zapisz się już dzisiaj, ilość miejsc jest ograniczona!

 

„Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych – pilotaż (I nabór).

Projekt ma charakter pilotażowy (koncepcyjny) realizowany pozakonkursowo w  ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.

Celem projektu jest przetestowanie sześciomiesięcznego modelu praktyk zawodowych w państwowych wyższych szkołach zawodowych (wraz z programami, narzędziami, organizacją).

Projekt koordynowany jest przez: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Termin realizacji: luty 2017 – czerwiec  2018

Budżet całkowity projektu dla PWSZ w Tarnowie: 493 611,00 PLN

W naszej uczelni pilotaż realizowany będzie w Instytucie Politechnicznym, a koordynowany przez uczelniane Biuro Karier, Projektów i Współpracy.

 

podrecznik-1_szkol-uczel-opiek-ppz-podrecznikcz-wykl-tekst