„PROGRAM PRAKTYK ZAWODOWYCH W PAŃSTWOWYCH WYŻSZYCH SZKOŁACH ZAWODOWYCH”
-II NABÓR
Zasady wypełnienia wniosków o zwrot kosztów
Wnioski o zwrot kosztów prosimy uzupełniać komputerowo (wersja edytowalna!) Wszystkie dokumenty wymagane w projekcie dostępne są poniżej w wersji edytowalnej. Na dokumentach prosimy o wpisywanie adresu zameldowania, który podali Państwo w umowie.
Zwrot kosztów następuje „z dołu”, tzn. jeżeli chcemy uzyskać zwrot kosztu najmu za miesiąc lipiec, należy to uwzględnić dopiero we wniosku składanym po zakończeniu tego miesiąca, czyli w sierpniu. We wniosku należy podać okres za jaki starają się Państwo o zwrot kosztów najmu lub biletu miesięcznego w rubryce „Wykaz poniesionych kosztów”.
Aby uzyskać zwrot kosztów najmu mieszkania (pokoju) należy dołączyć do wniosku o zwrot kosztów następujące dokumenty:
- ksero umowy najmu lokalu mieszkalnego (oryginał do wglądu),
- wyliczenie zwrotu za koszt najmu,
- dowód przelewu na konto wynajmującego,
- ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.
Sposób wyliczenia zwrotu kosztu najmu – przykład:
- okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów najmu to od 1 lipca do 31 lipca,
- w umowie najmu mieszkania (pokoju) opłata za najem wynosi 350 zł miesięcznie,
- liczba dni w miesiącu lipcu: 31 dni,
- student w podanym okresie odbył 20 dni na praktyki (wg listy obecności),
- 350 zł : 31 dni = 11,30 zł/dzień,
- 20 dni praktyki x 11,30 zł = 226 zł,
- czyli kwota podlegająca zwrotowi to 226 zł.
Ważne: Może się zdarzyć, iż w umowie najmu lokalu mieszkalnego jako najemcy są wymienione dwie osoby (lub więcej osób) i podana jest kwota najmu dla dwóch osób (lub więcej). Należy w takiej sytuacji we wniosku o zwrot kosztów dodatkowych w rubryce „Krótkie uzasadnienie dodatkowych kosztów poniesionych podczas odbywania praktyki” szczegółowo uzasadnić, dlaczego ubiegają się Państwo o zwrot kwoty innej niż kwota podana w umowie najmu, np.;
- w umowie najmu widnieją dwie osoby jako najemcy;
- kwota najmu w umowie to 700 zł na dwie osoby miesięcznie, czyli 350 zł / osobę;
- we wniosku wnioskujemy o zwrot 350 zł;
- w rubryce „Krótkie uzasadnienie……” wpisujemy szczegółowo na jakiej podstawie wyliczyliśmy kwotę 350 zł.
Należy także zwrócić uwagę na to, aby w potwierdzeniach wykonania przelewu jako ODBIORCA widniało imię i nazwisko (lub nazwa) wynajmującego, który jest wymieniony w umowie najmu lokalu mieszkalnego.
Aby uzyskać zwrot za bilet miesięczny należy dołączyć do wniosku następujące dokumenty:
- fakturę za bilet miesięczny wystawioną na imię i nazwisko studenta-praktykanta lub bilet imienny;
- wyliczenie zwrotu za zakup biletu miesięcznego;
- ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.
Sposób wyliczenia zwrotu za bilet miesięczny – przykład:
- okres obowiązywania biletu miesięcznego: od 1 lipca do 31 lipca br.;
- liczba dni kalendarzowych w okresie obowiązywania biletu: 31 dni;
- cena biletu: 35 zł;
- student w okresie ważności biletu odbył 20 dni praktyki (wg listy obecności);
- 35 zł : 31 dni = 1,1 zł;
- 20 dni praktyki x 1,1 zł = 22 zł;
- kwota podlegająca zwrotowi to 22 zł.
Jeżeli student-praktykant dojeżdża na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu, by rozliczyć się w ramach zwrotu dodatkowych kosztów musi dołączyć do wniosku następujące dokumenty:
- zaświadczenie przewoźnika o cenie biletu miesięcznego (wzór zaświadczenia w wersji edytowalnej, można ewentualnie modyfikować);
- oświadczenie o dojeździe na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu;
- wyliczenie zwrotu za bilet miesięczny (SPOSÓB WYLICZENIA PODANY WYŻEJ);
- ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.
Wzory dokumentów:
Regulamin pilotażowej praktyki zawodowej dla kierunków: Administracja Publiczna, Ekonomia, Elektronika i Telekomunikacja, Elektrotechnika, Informatyka, Inżynieria Materiałowa, Ochrona Środowiska, Pielęgniarstwo.
Załączniki do ww. regulaminu:
- zał.nr 1 – Arkusz pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał.nr 2 – Karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej (Lista obecności studenta na praktyce), .doc, .pdf
- zał. nr 3 – Szczegółowy program pilotażowej praktyki zawodowej (wzór), .doc, .pdf
- zał. nr 4 – Szczegółowy harmonogram pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 5 – Dziennik praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 6 – Sprawozdanie praktykanta z pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 7 – Protokół zaliczenia pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 8 – Sposób wystawiania ocen podczas trwania i zaliczania pilotażowych praktyk zawodowych, .doc, .pdf
Zasady zwrotu kosztów w ramach programu PZ
- załącznik 1a / .pdf
- załącznik 1b / .pdf
- załącznik 2 / .pdf
Ww. załączniki (wnioski o zwrot kosztów wraz z podaniem numeru konta bankowego) należy składać w Biurze Karier, Projektów i Współpracy, budynek C, p. 300e w godz.8:00-16:00 (od poniedziałku do piątku).
W podane poniżej dni Biuro Karier, Projektów i Współpracy będzie czynne dla Studentów do godz. 18:00:
- 21, 24 i 25 lipca,
- 23, 24 i 25 sierpnia,
- 22, 25 i 26 września,
- 23, 24 i 25 października,
- 22, 23 i 24 listopada,
- 20, 21 i 22 grudnia.
Regulamin wypłacania stypendiów Studentom Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie uczestniczącym w projekcie
- załącznik 1 / .pdf
- załącznik 2 / .pdf
- zalącznik 3 / .pdf
- załącznik 4 / .pdf
Wypełnione załączniki do regulaminu wypłacania stypendiów należy składać w Dziale Pomocy Materialnej, budynek A, p. 030 w godz. 9:00-14:00 (od poniedziałku do piątku).
Umowa ze studentem (wzór),
- Porozumienie z pracodawcą o realizację Programu praktyk zawodowych dla kierunku Pielęgniarstwo (wzór),
- Porozumienie z pracodawcą o realizację Programu praktyk zawodowych dla pozostałych kierunków (wzór).
Wymagania dotyczące PPZ / Przewodnik MNiSW
Koniec naboru Podmiotów/Pracodawców przyjmujących na praktyki zawodowe
Dnia 27 czerwca 2017 roku zakończył się nabór Podmiotów/Pracodawców przyjmujących studentów na praktyki zawodowe w ramach projektu „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”. Przedstawiamy listę firm, które zgłosiły chęć udziału w projekcie wraz z liczbą miejsc na praktykę ze wskazaniem kierunków:
- Arabeska Centrum Artystyczno- Hobbystyczne Elżbieta Czas (ekonomia – 1 osoba),
- Becker Farby Przemysłowe Sp. z o.o. (elektrotechnika – 1 osoba, ekonomia – 2 osoby, inżynieria materiałowa – 4 osoby, ochrona środowiska – 1 osoba),
- Centermed Sp. z o.o. (informatyka – 3 osoby),
- Centrum Medyczna „Kol-Med” SPZOZ w Tarnowie (pielęgniarstwo – 15 osób),
- Chempak Marek Więckowski (ekonomia – 1 osoba),
- Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. (elektronika i telekomunikacja, informatyka – 4 osoby),
- elPLC Sp. z o.o. (elektrotechnika – 2 osoby, iżynieria materiałowa – 1 osoba),
- F.H.P.U. Tek-Pak Czesław Strzesak (administracja lub ekonomia – 1 osoba),
- F.U.H.P. Elektroinstal Antoni Turek (elektrotechnika – 3 osoby),
- F.U.H.P. Elsbud Mirosław Sępek (elektrotechnika – 3 osoby),
- Fundacja Ekologiczna „Czysta Wisłoka” (ochrona środowiska – 2 osoby),
- Gate-Software Sp. z o.o. (administracja – 1 osoba, ekonomia – 1 osoba, elektrotechnika – 1 osoba, elektronika i telekomunikacja – 1 osoba, informatyka – 4 osoby),
- Getso.pl Sp. z o.o. (informatyka – 1 osoba),
- Go Erp Sp. z o.o. (informatyka – 1 osoba),
- Grupa Azoty Centrum Badań i Analiz (inżynieria materiałowa – 2 osoby, ochrona środowiska – 2 osoby),
- Grupa Azoty Jednostka Ratownictwa Chemicznego Sp. z o.o. (ochrona środowiska – 1 osoba),
- Kancelaria Adwokacka adw. Maciej Dopart (administracja publiczna – 1 osoba),
- Kancelaria Adwokacka adw. Sebastian Strzesak (administracja – 1 osoba),
- Kancelaria Adwokacka Hubert Znamirowski (administracja – 1 osoba),
- Kancelaria Podatkowa Profit Katarzyna Chodur (ekonomia – 1 osoba),
- Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Tarnowie Katarzyna Molenda-Skowera (administracja publiczna – 1 osoba),
- ITC Bernard Łabno (informatyka – 4 osoby),
- MGGP S.A. (ekonomia – 1 osoba),
- Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. (ekonomia – 1 osoba, ochrona środowiska – 2 osoby),
- MN Labs Janicki, NIesłuchowski, Sonic s.c. (informatyka – 1 osoba),
- Nieruchomości Beata Mądel (ekonomia – 2 osoby),
- NoGravity Sp. z o.o. (informatyka – 2 osoby),
- Omega-electric Mróz, Bibro s.j. (elektrotechnika – 2 osoby),
- Pracownia Rachunkowo-Księgowa Renata Stawarska (ekonomia – 1 osoba),
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie (ochrona środowiska – 2 osoby),
- Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie (pielęgniarstwo – 36 osób),
- Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie (pielęgniarstwo – 55 osób),
- Tarnowskie Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego (ekonomia – 1 osoba),
- Tauron Dystrybucja S.A. odzdział w Tarnowie (elektrotechnika – 1 osoba),
- Urząd Gminy Pleśna (ochrona środowiska, administracja, informatyka – 3 osoby),
- Urząd Gminy Wierzchosławice (ochrona środowiska – 2 osoby),
- WEBimpuls Sp. z o.o. (informatyka – 2 osoby),
- Wodociągi Dębickie Sp. z o.o. (ochrona środowiska – 1 osoba),
- Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie, Delegatura w Tarnowie (ochrona srodowiska – 5 osób),
- Zakłady Mechanoiczne Tarnów S.A. (elektronika i telekomunikacja – 1 osoba),
- Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego (ochrona środowiska – 5 osób).
Zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne
Zapraszamy studentów do II etapu rekrutacji czyli na rozmowy kwalifikacyjne do Programu Płatnych Praktyk Zawodowych – II nabór. Terminy rozmów dla poszczególnych kierunków odbędą się:
- 22 czerwca 2017 od 8:15 do 13:00 dla studentów Ochrony środowiska
- 23 czerwca 2017 dla studentów Pielęgniarstwa
od 14:00 do 19:00 – I komisja
od 14:00 do 20:00 – II komisja
- 24 czerwca 2017 dla studentów Pielęgniarstwa
od 9:00 do 13.00 – I komisja
od 8:15 do 15:45 – II komisja
- 26 czerwca 2017 dla studentów Administracji i Ekonomii
od 8:30 do 11:15 – Administracja
od 8:30 do 12:15 – Ekonomia
- 27 czerwca 2017 dla studentów Elektrotechniki, Elektroniki i Telekomunikacji, Informatyki i Inżynierii Materiałowej
od 8:30 do 11:15 – Informatyka
od 8:30 do 10:00 – Inżynieria Materiałowa
od 10:30 do 12:15 – Elektrotechnika oraz Elektronika i Telekomunikacja
O szczegółach poinformujemy mailowo i telefonicznie bezpośrednio zainteresowanych. Rozmowy zostaną przeprowadzone w budynku C, pok. 300b lub 300c.
Uwaga! Przedłużona rekrutacja!
Rekrutacja do projektu płatnych praktyk zawodowych dla kierunków: Elektronika i telekomunikacja, Informatyka oraz Inżynieria materiałowa została przedłużona do dnia 23 czerwca 2017 r. do godz. 15:00. Zapraszamy!
REKRUTACJA studentów
do płatnego Programu praktyk zawodowych dla studentów następujących kierunków kształcenia: administracja publiczna (II rok), ekonomia (II rok), elektrotechnika (II rok), elektronika i telekomunikacja (II rok), informatyka (II rok), inżynieria materiałowa (II rok), ochrona środowiska (II i III rok), pielęgniarstwo (II i III rok) trwa do 20 czerwca 2017 r.
Po raz drugi zapraszamy do udziału w programie 6-miesięcznych płatnych praktyk zawodowych (stypendium 10 000 zł) współfinansowanym ze środków Funduszy Unijnych. Program gwarantuje wsparcie ze strony opiekuna uczelni i firmy w czasie odbywania praktyki. Student sam wybiera miejsce, gdzie chciałby odbyć praktykę.
Celem tego projektu jest nabycie przez studenta nowych lub pogłębienie już posiadanych umiejętności, wiedzy i zachowań niezbędnych podczas wykonywania zawodu w branży ściśle związanej z kierunkiem kształcenia oraz stworzenie przydatnej sieci kontaktów zawodowych.
Chętnych do wzięcia udziału w II naborze do projektu zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem rekrutacji i uzupełnienia Kwestionariusza dla studenta. Kwestionariusz należy złożyć osobiście w Biurze Karier, Projektów i Współpracy, budynek C, pokój 300e (III piętro) w godz. 8:00-16:00.
NABÓR Podmiotów/Pracodawców PRZYJMUJĄCYCH na praktyki zawodowe
Do 27 czerwca 2017 trwa NABÓR Podmiotów/Pracodawców, którzy zdecydują się na przyjęcie studentów PWSZ w Tarnowie na półroczne, płatne praktyki zawodowe w ramach Programu praktyk zawodowych realizowanego w ww. projekcie pilotażowym.
Zachęcamy do zapoznania się z Ogłoszeniem o naborze i Regulaminem naboru oraz do złożenia Formularza zgłoszeniowego (wersja .doc, wersja .pdf).
ZAPRASZAMY do współpracy i współrealizacji tego projektu.
Trwa rekrutacja na uczelnianych opiekunów praktyk
Wszystkich nauczycieli akademickich oraz pracowników naukowo-technicznych zainteresowanych udziałem w ww. projekcie, zapraszamy do zapoznania się z Ogłoszeniem, Regulaminem i do złożenia Formularza zgłoszeniowego (wersja .doc, wersja .pdf).
Zgłoszenia przyjmowane są do 27 czerwca 2017 roku.
„PROGRAM PRAKTYK ZAWODOWYCH W PAŃSTWOWYCH WYŻSZYCH SZKOŁACH ZAWODOWYCH”
-I NABÓR
Zasady wypełnienia wniosków o zwrot kosztów
Wnioski o zwrot kosztów prosimy uzupełniać komputerowo (wersja edytowalna)! Wszystkie dokumenty wymagane w projekcie dostępne są poniżej w wersji edytowalnej. Na dokumentach prosimy o wpisywanie adresu zameldowania, który podali Państwo w umowie.
Zwrot kosztów następuje „z dołu”, tzn. jeżeli chcemy uzyskać zwrot kosztu najmu za miesiąc lipiec, należy to uwzględnić dopiero we wniosku składanym po zakończeniu tego miesiąca, czyli w sierpniu. We wniosku należy podać okres za jaki starają się Państwo o zwrot kosztów najmu lub biletu miesięcznego w rubryce „Wykaz poniesionych kosztów”.
Aby uzyskać zwrot kosztów najmu mieszkania (pokoju) należy dołączyć do wniosku o zwrot kosztów następujące dokumenty;
- ksero umowy najmu lokalu mieszkalnego (oryginał do wglądu);
- wyliczenie zwrotu za koszt najmu;
- dowód przelewu na konto wynajmującego;
- ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.
Sposób wyliczenia zwrotu kosztu najmu – przykład:
- okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów najmu to od 1 lipca do 31 lipca;
- w umowie najmu mieszkania (pokoju) opłata za najem wynosi 350 zł miesięcznie;
- liczba dni w miesiącu lipcu: 31 dni;
- student w podanym okresie odbył 20 dni na praktyki (wg listy obecności);
- 350 zł : 31 dni = 11,30 zł/dzień;
- 20 dni praktyki x 11,30 zł = 226 zł;
- czyli kwota podlegająca zwrotowi to 226 zł.
Ważne: Może się zdarzyć, iż w umowie najmu lokalu mieszkalnego jako najemcy są wymienione dwie osoby (lub więcej osób) i podana jest kwota najmu dla dwóch osób (lub więcej). Należy w takiej sytuacji we wniosku o zwrot kosztów dodatkowych w rubryce „Krótkie uzasadnienie dodatkowych kosztów poniesionych podczas odbywania praktyki” szczegółowo uzasadnić, dlaczego ubiegają się Państwo o zwrot kwoty innej niż kwota podana w umowie najmu, np.;
- w umowie najmu widnieją dwie osoby jako najemcy;
- kwota najmu w umowie to 700 zł na dwie osoby miesięcznie, czyli 350 zł / osobę;
- we wniosku wnioskujemy o zwrot 350 zł;
- w rubryce „Krótkie uzasadnienie……” wpisujemy szczegółowo na jakiej podstawie wyliczyliśmy kwotę 350 zł.
Należy także zwrócić uwagę na to, aby w potwierdzeniach wykonania przelewu jako ODBIORCA widniało imię i nazwisko (lub nazwa) wynajmującego, który jest wymieniony w umowie najmu lokalu mieszkalnego.
Aby uzyskać zwrot za bilet miesięczny należy dołączyć do wniosku następujące dokumenty:
- fakturę za bilet miesięczny wystawioną na imię i nazwisko studenta-praktykanta lub bilet imienny;
- wyliczenie zwrotu za zakup biletu miesięcznego;
- ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.
Sposób wyliczenia zwrotu za bilet miesięczny – przykład:
- okres obowiązywania biletu miesięcznego: od 1 lipca do 31 lipca br.;
- liczba dni kalendarzowych w okresie obowiązywania biletu: 31 dni;
- cena biletu: 35 zł;
- student w okresie ważności biletu odbył 20 dni praktyki (wg listy obecności);
- 35 zł : 31 dni = 1,1 zł;
- 20 dni praktyki x 1,1 zł = 22 zł;
- kwota podlegająca zwrotowi to 22 zł.
Jeżeli student-praktykant dojeżdża na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu, by rozliczyć się w ramach zwrotu dodatkowych kosztów musi dołączyć do wniosku następujące dokumenty:
- zaświadczenie przewoźnika o cenie biletu miesięcznego (wzór zaświadczenia w wersji edytowalnej, można ewentualnie modyfikować);
- oświadczenie o dojeździe na miejsce odbywania praktyki własnym środkiem transportu;
- wyliczenie zwrotu za bilet miesięczny (SPOSÓB WYLICZENIA PODANY WYŻEJ);
- ksero listy obecności praktykanta na praktyce (karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej) za okres, za który student ubiega się o zwrot kosztów.
Dokumenty dla Studentów do pobrania:
Regulamin pilotażowej praktyki zawodowej na kierunku studiów:
Załączniki do ww.regulaminów pilotażowej praktyki zawodowej:
- zał.nr 1 – Arkusz pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał.nr 2 – Karta pracy praktykanta na pilotażowej praktyce zawodowej (Lista obecności studenta na praktyce), .doc, .pdf
- zał. nr 3 – Szczegółowy program pilotazowej praktyki zawodowej (wzór), .doc, .pdf
- zał. nr 4 – Szczegółowy harmonogram pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 5 – Dziennik praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 6 – Sprawozdanie praktykanta z pilotażowej praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 7 – Protokół zaliczenia pilotażowe praktyki zawodowej, .doc, .pdf
- zał. nr 8 – Sposób wystawiania ocen podczas trwania i zaliczania pilotażowych praktyk zawodowych, .doc, .pdf
Zasady zwrotu kosztów w ramach Programu PZ:
- załącznik 1a / .pdf
- załącznik 1b / .pdf
- załącznik 2 / .pdf
Regulamin wypłacania stypendiów:
- załącznik 1 / .pdf
- załącznik 2 / .pdf
- załącznik 3 / .pdf
- załącznik 4 / .pdf
Wzory dokumentów:
Firmy zakwalifikowane do projektu
Poniżej prezentujemy listę firm, które wezmą udział w projekcie „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”, I nabór . O miejscu swojej praktyki decydował student w porozumieniu z opiekunem praktyk z ramienia uczelni oraz w konsultacji z wybraną firmą oferującą miejsce na praktykę.
1. Alctonnect Sp. z o.o.
2. Beker Farby Przemysłowe Sp. z o.o.
3. elPLC SP. z o.o.
4. Grupa Azoty Automatyka Sp. z o.o.
5. Grupa Azoty S.A.
6. Grupa My Network Polska Sp. z o.o. (MN Labs)
7. INSPE-PROJEKT Sp. z o. o.
8. ITC Bernard Łabno
9. MGGP S.A.
10. Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A.
Dziękujemy wszystkim firmom, za wzięcie udziału w rekrutacji do projektu.
Pragniemy poinformować, iż nasza uczelnia złożyła kolejną ofertę do II naboru programu praktyk zawodowych. W przypadku zatwierdzenia naszej oferty przez MNiSW będziemy uruchamiać drugą rekrutację; o szczegółach będziemy Państwa na bieżąco informować.
28 kwietnia 2017 r. zakończył się nabór Podmiotów/Pracodawców przyjmujących studentów na praktyki zawodowe w ramach pilotażowego projektu „Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych”.
Poniżej znajduje się lista firm, które zgłosiły chęć udziału w projekcie wraz z oferowaną liczbą miejsc na praktykę i ze wskazaniem studentów z określonych kierunków kształcenia.
- Alconnect Sp. o.o. (informatyka – 4 osoby)
- Becker Farby Przemysłowe Sp. z o. o. (inżynieria materiałowa – 3 os., elektrotechnika – 1 os.)
- CenterMed Sp. z o.o. (elektronika i telekomunikacja – 2 os., informatyka – 2 os.)
- Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. ( informatyka – 4 os.)
- elPLC Sp. z o.o. (Programista PLC – 2 os., Programista PC – 2 os., Elektryk – Automatyk 2 os., Konstruktor CAD – 2 os.)
- Gate-SoftWare Sp. z o.o. (informatyka, elektrotechnika, elektronika i telekomunikacja – 6 os.)
- Getso.pl Sp. z o.o. (informatyka – 1 os.)
- GO ERP Sp. z o.o. (informatyka – 2 os.)
- Grupa Azoty Automatyka Sp. z o.o. (elektrotechnika – 3 os. )
- Grupa Azoty S.A. (inżynieria materiałowa – 5 os.)
- Grupa My Network Polska Sp. z o. o. (MN Labs) (informatyka – 3 os.)
- INSPE-PROJEKT Sp. z o.o. (elektronika i telekomunikacja, informatyka – 1 os.)
- ITC Bernard Łabno (informatyka – 8 os.)
- Kamsoft S.A. (informatyka – 3 os.)
- MGGP S.A. (informatyka – 2 os.)
- NoGravity Sp. z o.o. (informatyka – 2 os.)
- Stowarzyszenie Medycyna Polska (elektronika i telekomunikacja – 2 os., informatyka – 2 os.)
- WEBimpuls Sp. z o.o. (informatyka – 2 os.)
- Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A. (elektronika i telekomunikacja 2 os., informatyka – 2 os., inżynieria materiałowa – 1 os.)
15 maja 2017 zostanie ogłoszona lista firm, w których studenci odbędą praktyki w ramach niniejszego projektu. O miejscu praktyki ostatecznie zdecyduje student w porozumieniu z opiekunem praktyki z ramienia uczelni oraz firmą oferującą miejsce na praktykę. Każda propozycja firmy zostanie dokładnie przeanalizowana w kontekście jak najlepszego „dopasowania” kandydata na praktykę i jego możliwości do propozycji firmy.
Nabór Podmiotów/Pracodawców przyjmujących na praktyki zawodowe
W dniach 30 marca 2017 – 28 kwietnia 2017 trwa NABÓR Podmiotów/Pracodawców, którzy zdecydują się na przyjęcie studentów z Instytutu Politechnicznego PWSZ w Tarnowie na półroczne, płatne praktyki zawodowe w ramach Programu praktyk zawodowych realizowanego w ww. projekcie pilotażowym.
Zachęcamy do zapoznania się z Ogłoszeniem i Regulaminem naboru oraz do złożenia Formularza zgłoszeniowego.
ZAPRASZAMY do współpracy i współrealizacji tego projektu.
Rekrutacja na Uczelnianych opiekunów praktyk zawodowych.
Wszystkich nauczycieli akademickich oraz pracowników naukowo-technicznych zainteresowanych udziałem w pilotażowym projekcie zapraszamy do zapoznania się z Ogłoszeniem i Regulaminem. Zainteresowanych prosimy o złożenie Formularza zgłoszeniowego.
Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od 30 marca 2017 do 28 kwietnia 2017.
Zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne
I etap rekrutacji studentów do płatnego programu praktyk zawodowych został zakończony.
Terminy rozmów dla poszczególnych kierunków odbędą się:
31 marca 2017, godz. 9:00 – 11:30 dla studentów Inżynierii Materiałowej
03 kwietnia 2017, godz. 8:30 – 14:00 dla studentów Informatyki
03 kwietnia 2017, godz. 14:30 – 16:30 dla studentów Elektrotechniki
04 kwietnia 2017, godz.8:30 – 10:30 dla studentów Elektroniki i Telekomunikacji
O szczegółach poinformujemy mailowo i telefonicznie bezpośrednio zainteresowanych.
Rozmowy zostaną przeprowadzone w budynku C, pok. 300 b.
Zapraszamy!
Uwaga Studencie!
Rekrutacja do płatnego projektu praktyk zawodowych została przedłużona do 29.03.2017 r. (środa) do godz. 16:00.
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem. Kwestionariusz zgłoszeniowy należy złożyć w Biurze Karier, Projektów i Współpracy w bud. C p. 300e, w godz. od 8 do 16:00.
„Program praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych – pilotaż (I nabór).
Projekt ma charakter pilotażowy (koncepcyjny) realizowany pozakonkursowo w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
Celem projektu jest przetestowanie sześciomiesięcznego modelu praktyk zawodowych w państwowych wyższych szkołach zawodowych (wraz z programami, narzędziami, organizacją).
Projekt koordynowany jest przez: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Termin realizacji: luty 2017 – czerwiec 2018
Budżet całkowity projektu dla PWSZ w Tarnowie: 493 611,00 PLN
W naszej uczelni pilotaż realizowany będzie w Instytucie Politechnicznym, a koordynowany przez uczelniane Biuro Karier, Projektów i Współpracy.